namnam



Var man än har läst nu på påsken så säger alla: Åååh nu skall jag äta Mignon ägg.

Och till det svarar jag looooosers ;) Haha mycket lättare att äta godisarna istället,smakar exakt lika och lättare att "skala" än ägget, för det är ju riktigt ägg skal runt för er som inte visste det redan ;)

Mums säger jag till detta + att jag gillar inte påskägg :( bläää dom är inte goda iaf inte kinder ägg......
Fast såklart gillar ja ju Mignon ägget,men godisen är lättare att äta osv :D:D

Puss på er nu for jag :)

Kommentarer
Postat av: Sara ♥

Tack så mycket :)

Ja, förr eller senare lär jag ju höra av dom.

Puss! :D

2010-04-04 @ 13:15:03
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0