Godmorgon

Hehe japp ni hörde rätt ;) Jag har faktiskt vakna just, sitter i pyjamas ännu bara :D
Vad denna dag skall bestå av så är läxor :S
Och öva på modda prov som jag har på onsdag....Provveckan börjar igen mina vänner. Whiooo... eller inte.

NÅväl vad som är ännu värre är att mamma,pappa,mommo och moffa sticker till Frankrike :O
Och jag måste ju bli hemma bara för denna jävla provveckan.....Och jim (min ena bror)
blir ju hemma då oxå för han har skola. Jäkla skiiit, jag som alltid har velat till frankrike och väntat i flera år och nu när dom skall åka så kan inte jag åka med :(
Men dom lova att vi skulle åka pånytt någon annan gång. Hoppas ;)

Jaaajaaa nog är det lika skönt att vara hemma själv oxå, visserligen är ju jim oxå men han är inte så jobbig ;)
Dom åker nu på torsdag iväg :)

Meeen nu skall jag duscha och sedan skall jag börja med moddan. Au revoir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0