GLAD PÅSK

Så skönt med lov :)

Idag var det ingen skola för mig eftersom jag var till min farmor i Borgå och fira henne :D
När vi kom hem så slog mamma och jag på stort och bakade hela dagen, imorgon kommer det en hel del kaffe gäster nämligen :) Alltid skoj med gäster och mys.
Det vi baka var persikapaj,drömtårta och maräng rulltårta... Allt är supergott hahah ;)
Välkommna på påsk kaffe hörrni, hihi :)


Nu skall jag kolla på film och bara ha det skönt. 

Btw idag var det ju som alla vet 1.4 och det betyder att en vän för livet har födelsedag så 
GRATTIS GRATTIS till dig, ha en bra påsk ;);) <3



Kommentarer
Postat av: Jessica

sötaste bilden ju!

2010-04-04 @ 01:49:40
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi jaa det var ju jaaag som fyllde så tack tack :)

2010-04-05 @ 20:44:28
Postat av: sindy

Varsågod ;)

2010-04-05 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0