Fredag fredag

Gud så skön dag det har varit (efter att jag kom hem från skolan, var så jäkla trött idag att jag ville bli hemma och skita i skolan helt)
Nåväl jag for ändå ;) När jag kom hem så städa jag lite, gick ut med hunden och sedan var det bastu och så hade jag ett riktigt skönt hemmaspa. Jag använde ena ansiktsmasken (skit bra),raka benen,noppa ögonbrynen, fila fötterna,fixa naglarna fila dom och lacka, fixa hårinpackning, och när allt var klart så smörjde jag in mig med underbar bodylotion.
Alltså detta behövdes verkligen, jag har haft en jobbig vecka och vari små stressad och trött hela tiden och att bara pyssla om mig själv idag var perfekt, ett bra sätt att sluta veckan på ^^
Jag tycker man skall ta hand om sig och fixa till sig lite extra fast man kanske bara skall vara hemma hela veckoslutet, men det är så otroligt skönt efteråt :)
Jag känner mig som en ny människa, haha. Och till råga på allt så var jag i sängen och myste redan klockan 9 :O. Detta är ovanligt för mig, för jag brukar ju vaka hela natten ;) Men idag var jag ju så trött. Så jag har luggit här nu i sängen och kollat film och äti popcorn och marängtårta, hehe lite måst man ju få unna sig ibland :)
Och nu skall jag nog snart börja sova, kanske läsa lite ur en bok först men sen skall jag tutta :D

Imorgon är det shopping som gäller och inte vad som helst. Nej jag skall nämligen köpa en ny telefooon :) Heller jaa mamma och pappa köper ju den men iaf. Hihi för jag fyller ju nästa vecka 17 så det är min födelsedags present från dom. Visserligen fick jag en ny telefon förra julen men nu vill jag ha en ny ;) Nej jag är inte bortskämd, fast ni kanske tror det ;)
Och den skall vara VIT VIT VIIIIT, det är mitt ända krav på hur den skall se ut resten får jag se sen hudan jag tycker är snygg :D

Nåja tidig väckning imorgon så natti natti till er nu, puss hej bitches <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0