...

Usch och fy. Såklart har ja luggit sjuk hemma igen, gud så jag har varit mycket sjuk nu på senaste tiden.. Men imorgon skall jag tvinga mig själv till skolan ^^ och jag får även min telefon imorgon och sedan på torsdag fyller jag och fredag är det vappen så det kommer vara mycket att göra nu på slutet av veckan :) Men skoj skall allt bli :)
Nu har jag inget mer att skriva, för jag har ju bara luggit hemma så det har inte hänt något skoj heller intressant, sköt om er nu bitches så hörs vi imon :)

Kommentarer
Postat av: liilarsson

okejj härligt!

BARA BRA :d

2010-04-28 @ 18:47:20
URL: http://liilarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTIIIISSSS!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-04-28 @ 23:02:06
Postat av: sindy

Svar sandra: Tackis tackis :D:D

2010-04-28 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0