:(

Bara en dag ledigt mera :`(
Varför,varför... VARFÖÖR... Jag vill ju vara hemma och mysa och sova länge och festa mycket, hehe ;)
Längtar såå till sommaren men härliga långa sommarkvällar helt underbart ^^

Idag kom faffa till oss och var här en stund, men jag sov ännu när dom var här ;)
Sen for jag i duschen och sedan joina jag dom på kaffe med morgonrocken, hehe glad påsk på er bara. Här sover vi länge ;) Men han är van redan.

Snart blir det väl mat sedan rör man sig mot mormor och morfar där vi oxå skall dricka påsk kaffe :D

Och jag kommer sluta kvällen men en härlig lång länk med hunden, MÄRK VÄL vi skall springa heeela länken, det ni. Det trodde ni inte ;)




thihi ciao<3

Kommentarer
Postat av: agnes

tack sötis!

2010-04-04 @ 12:47:21
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0