-

Jag borde ju sova men vem ork det :P
Idag var jag ledig och steg upp klockan 10 och gick med mami och milton till stan på kaffe :) Skönt att sitta på uteservering i solen. Första ggn för i år :) Sedan kom vi hem igen och mami laga underbar pita bröd och sedan gjord jag absolut ingenting. Senare ut med hunden och kom hem och installera en ny video!! Jaa ni hörde rätt, VIDEO ;)
Nej men jag har ju dvd och allt annat oxå ;) men jag har även massor av kiva filmer på video (och Disney filmer :D haha man blir aldri för gamla för disney) och min gamla gick sönder så jag fick en "ny" *hihi* moffas gamla, men den va ju typ oanvänd så den va ny ;) Int finns de ju typ någo videon att köpa i butikerna mera så man för stälja släktens gamla, hehe :) OCH jaaa ni läste även rätt att JAG installera den, jovisst de e ju inte svårt men för än blondin kan det bli jobbigt. Och ni skulle bara se hur många andra sladdar det finns i väggen redan :O och sen när videon och digiboxen skall vara fast i varann och dvd:n skall oxå med me dom så blir det mera än bara en sladd i väggen och en i tv:n så det var ett under att ja klara det ;)

Nåväl nu skall jag sluta skriva en massa onödigt här som ni ändå inte läser ;) Tack och godnatt ^^



Kommentarer
Postat av: mhalin,

svar - haha visst ! är helt kär! :)

2010-04-15 @ 11:36:26
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0