what did you say? where is the party?..


nu skall här skålas :P


hej, jag hann aldrig skriva igår :P jag var på fest hela lördagen.Heller ja, jag vakna klockan 4 sen åt jag och fixa mig och sen var det fest :D haha det brukar inte hända så ofta att jag sover till 4 ända, jag brukar stiga opp vid 2-3 tiden ;) Men iaf som sagt var jag på fest, den var i åbo och jag var inte hemma före 5 på morgonen, så det händ faktiskt att jag sovd ända till klockan 4 idag igen ;) haha så idag har jag inte gjort så mycket (ännu)

men jag skall väl säkert bara vara hemma och ta det lugnt, men nu skall jag och äta oxfile´ och klyftpotatis, haha :P ciao<3



   några av dom goda drinkarna som serverades ;) nam nam :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0