långt hår, ja tack!

men detta hår är kanske lite föör långt, jag skulle aldrig klara av att ha mitt hår så här långt :P lite ovanför midjan är det längsta ja klarar av att ha, sen blir det för lång och sliskigt (enligt mig ) :P jag har haft det så långt när jag var liten, men sen har jag aldrig orka odla ut det igen :P men nu har jag bestämmt mj att jag tamme tusan skall odla det långt :D iaf lite längre än nu xD här kommer bilderna på det låååånga håret:


      enligt vad hon själv har sagt så har hon inte klippt sig sen 1978.
                                                                    men jag tycker bara att det skulle vara jätte jobbigt att vårda och sköta om
                                                                    så här långt hår :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0