fixat xD

japp japp nu var alla mina julklappar köpta :D känns skönt att slippa det :P 
annors har min dag bestått av att jag har försökt öva på engelska, men det har inte lyckats så bra xD jag har ingen lust att öva, det finns så mycket annat man har att göra istället :D men det är bara 3 prov kvar och sen slipper man det xD sen är det "ledigt" igen xD

 kolla in dom här skorna :P dom är ganska coola men fula, haha :D


fast dom här skorna är först coola :D:D



haha sällan jag pratar om skor ;) men de finns så många konstiga skor där ute xD


men nu skall jag fara och försöka öva ens lite på engelskan, ciao :D



Kommentarer
Postat av: maria

haha jaa du pratar aldri skor nej hehe ;)

2009-11-23 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0