äntligen...

... var provveckan över,den gick nog ganska bra :P men det är så jobbigt att läsa, man vill göra annat istället.

idag sluta jag klockan 10 efter det for jag på cafe och sedan till en kompis för att kolla på film :P

och imorgon är det äntligen helg :D som man har väntat, jag skall bara ta det lugnt och vila ut mig ordentligt nu efter provveckan :D

och på lördag så är det lilla jul xD och vad jag skall gör då vet jag ännu inte :D

men nu skall jag och duscha, hej då :P <3


 NU VILL JAG HA SNÖÖÖ >;/

Kommentarer
Postat av: "Koraanen"

Hejdu ! Här var de allt anonyma vänner du hadde ;)

2009-11-26 @ 20:28:18
Postat av: sindy

haha japp japp xD inte kan man ju lägga ut namn inte, ;) man vet aldrig vem som söker opp dig då :D haha

2009-11-27 @ 21:47:55
Postat av: Koraanen

nemen så gulligt av dej att du tänker på min säkerhet :D Att no ingen i misstag heller kommer o kidnappa mej från denna jord ! :D

2009-11-27 @ 21:51:43
Postat av: Anonym

Igår var det min tur att komma och kolla film hos dig !! :)

2010-02-21 @ 20:18:20
URL: http://zasssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0