the night has come again

nu skall man väl fara och tutta så småningom :) fast jag börjar ju 10 imorron så jag kan vara en stund till, jag har bestämt mig nu att jag skall lägga mig tidigare för annors ork jag aldrig med skolan :P jag är så jäkla trött xD

ojoj imorgon är det igentligen inte så jobbig dag, jag har bara 2 lektioner för vi har sexsnack i 3h, jee liksom man vet ju allt redan, haha :) men nog kan jag väl ha det istället för vanliga timmar, haha =)

men hörni, ni skall ha det så bra nu och så hörs vi senare ;)

xoxo

 idag har man skratta ganska mycket nooog ;)

jag vet en som iaf känner igen det här "ursäkta, skulle jag kunna få den här på svenska", haha ojoj kallas billig/torr humor :D:D (man måste veta hela grejen så man skall fatta det där, men det är en hemlis :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0