nya kläder, äntligen :)

hallå hallå :) idag har jag varit i helsingfors hela dagen och handlat lite julklappar, fast jag trodde att jag hade alla redan men tydligen inte, haha :D och sen handla jag lite till mig själv också ;) inte glömma sig själv :D
men när jag kom till hesa så kom jag på att jag hade kameran hemma :( och jag som skulle ta bilder och visa er hur min dag har sett ut, usch usch nu skall jag bli bättre :)
men jag skall iallafall visa upp vad jag har köpt ;) fast tyvärr orka jag inte visa dem på mig, för jag är rätt trött redan :P så det blev inte lika bra och man ser inte lika tydligt hur dom ser ut osv :) men det skall väl gå bra för det, jag kommer nog visa upp dem pånytt sen när jag har dem på mig, men underkläderna kommer jag inte visa när jag har dom på, haha  ;) men iaf här är de :D


    






alla dom här kommer från H&M. Först är det västen som kostar 19.95e, t-skjortan kostar 12.95e,
och kjolen vara bara 9.95e :)

sen kommer.....



den hänger lite snett ;)




















fram...





...bak :D





oookej, alla dom här är från gina tricot. Rocken, heller om man kan kalla den det ;) det är inte en ute rock iaf, nåväl, den kosta 29.90e. båda kjolarna kosta 14.90e,och toppen kosta 24.90e,sedan kosta dom 3 första trosorna alla tillsammans 14.90e, för det var ta 3 alla 14.90e ;), sen dom svarta med rosa kosta 6.90e, och BH:n kosta 12.90e :)


sen....







båda från only :) klänningen kosta 24.45e och bältet 9.95e :)


och till sist...




rocken kommer från vero moda och kosta 40.00e ;)


japp det var allt, fast sen had ja julklapparna också men dom is jag inte sätta ut här, tänk om de ser dem sen ;)
men jag var inte helt nöjd med min shopping runda för jag behöv ännu ett par nya skor och en väska :D men tiden tog slut och jag höll på missa tåget, haha :D
men vad tycker nu om det här då hit heller miss ;) skriv och berätta <3

puss till er :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0