i´m sick :(

och nej nu menar jag inte det där vanliga dumma jag, utan sjuk på riktigt :D
jag fick ju vaccinet igår och då mådd jag toppen, men sen när jag skulle gå och
lägga mig så känd jag mig dålig, jag fick inte sömn på hela natten jag bara vänd
och vred på mig. Så idag sen när klockan ringd och jag steg upp så snurra det till ordentligt
och jag skakade helt sjukt mycket tack vare att jag frös så och had sån huvudvärk och mådd dåligt...
Men jag gick ändå ner och gav mat åt milton men jag orka inte gå ut med honom så
jag släppt bara ut honom på gården så han fick iaf göra sina bestyr.
sen tog jag då en värktablett och sovd en liten stund och när jag vakna igen
mådd jag mycket bättre :) så illamående och huvudvärken gick snabbt över
och jag frös inte mera heller fast nu had jag hett istället.
men resten utav dagen så var jag bara trött, så imorgon kommer jag vara redo
för studentfesten :) för tack och lov for mina problem över nu till kvällen så nu
känner jag mej som helt ny igen xD

men vissa har ju inga problem alls efter vaccinet och vissa får, antingen direkt heller senare.
tur så vara inte mina någo länge för man vill ju inte ligga hemma heller i flera dagar :)

och nu sitter jag och dricker glögg och har det mysigt, så nog skall man väl vara helt bra imorgon
igen :)
nu skall jag och läsa en bok så ni får ha det så bra

ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0