hejssan svejssan :D

det har varit en riktigt rolig och skön måndag idag :) fast det igentligen inte har hänt så mycket :D men ibland är det kul att bara ta det lugnt :)

imorgon skall jag springa in till stan ett varv :) skall kolla på lite kläder och smink, min foundation e helt slut :O, ja menar oh my goood... jo nej så mycket bryr jag mig igentligen inte om det ;) men ny måste jag ha iaf, sen när det är fest heller man skall ut och träffa någon trevlig blinkblink ;) haha så vill man ju se lite bättre ut än vad man gör när man går hemma i myskläder och håret uppsatt :P inte de vackraste precis :)

men nu väntar min glögg på mig så jag måste kila, ha det så bra nu alla gullungar och så hörs vi imorgon :D

pusu<3






 som sagt ingen vacker syn precis ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e nog blinkblink du :D:D

2009-12-28 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0