ÄNTLIGEN

snöööööö. yess idag har det snöa hela dagen :) fast på dagen kom det jätte lite åt gången så det stanna inget på marken, men nu kommer det mycket mera :D hääärligt =)

och dom har t.o.m lova -15 grader nästa vecka, nu mina damer och herrar blir det vinter på riktigt ;) :D
och jag kan inte vara gladare! men jag vet ju att det kommer ändå typ regna bort om några dager om inte redan under natten, meeen jag kan ju leva på min glädje som jag har nu :D <3

 

så här kommer det se ut, vänta bara :DD

Kommentarer
Postat av: maria

lite skit me snööö... hoppas dt far bort... snabbt!

2009-12-10 @ 22:51:24
Postat av: .....

fuck you maria... det skall vara snööööö

2009-12-10 @ 23:12:27
Postat av: maria

fuck you ..., snö e skit

2009-12-13 @ 22:32:17
Postat av: .............

nej de e int.... acceptera att de ska va snö på vintern heller flytta från landet!!!

2009-12-14 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0