20.37

hello :) idag har jag varit och shoppa (äntligen slapp man iväg) :D men jag köpt inte något mycket faktiskt, jag köpte bara tre saker :P för jag slog två flugor i en smäll och tog milton med så jag gick in med honom till stan så fick han sin dagslänk och sen fick han vänta snällt utanför medan jag var i butiken :) men han har inga problem med det ;) han gillar att ligga ute så han har ingen nöd :P
men jag kunde ju inte vara inne hur länge som helst för det :P och sen fick vi åka hem med mamma när hon sluta från jobbet :)


dagens inköp:






min foundation var ju slut ;)









ny pyjamas :)





och en ögonfransböjare :P


så egentligen var detta inget att hurra för ;) men jag skulle bara ha en foundation men sen hitta jag lite till :)
fast jag kunde inte öda alla mina pengar heller för vi skall kanske fara nu på lördag och köpa ny telefon åt mig ;)
iaf skall vi fara och se på en :D jeejeee jag vill så ha en ny, fast ja nog fick en ny förra julen men ändå, den ha blivit tappad så många ggr så den har börja stärva sådär smått :( och jag vill ha en vit ;) alltid vilja ha en sån, så skulle jag vilja ha en vit laptop oxå fast min blåa som jag har nu är nog lika fin, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0